مقدمه:
بدينوسيله بيانيه سطح توافق كليه خدمات تارنماي شورا و مرکز ملی را به اطلاع مي رساند:
هدف:
هدف از اين توافقنامه سطح خدمات اين است كه به منظور ارائه با كيفيت خدمات ارائه شده توسط شورا و مرکز ملی رقابت، كيفيت تحويل كليه خدمات براي خدمت گيرندگان (متقاضيان / دستگاه اجرايي / اشخاص حقيقي و حقوقي) مورد توافق قرار گيرد.
اين بيانيه، سطح توافق دو جانبه در خصوص اين خدمات و مسئوليتهاي سازماني را در صورت لزوم مشخص ميكند.
مسئوليت:
با عنايت به بخشنامه شماره ۲۴۴۵۲ مورخ ۱۳۹۷/۳/۱ رياست محترم جمهور ، تصويب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ شوراي اداري ،دستورالعمل شماره ۱۵۳۸۵۸۸ مورخ ۱۳۹۵/09/07 بخشنامه شماره ۳۲۲۶۷ مورخ ۱۳۹۷/۱/۲۹ سازمان اداري و استخدامي كشور و نامه شماره ۱۲۲۱۲۵ مورخ ۱۳۹۷/۳/۱۳ سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، شورا و مرکز ملی رقابت خدمات خود را به صورت الكترونيكي در اختيار خدمت گيرندگان قرار ميدهد.
تعهدات:
تارنماي شورا و مرکز ملی رقابت امكان درخواست خدمات، شكايات و همچنين دريافت نظرات و پيشنهادات متقاضيان گرامي را از طريق "منوي ارتباط با ما و ثبت شکایات" فراهم نموده است.
تارنماي شورا و مرکز ملی رقابت بر مبناي پايداري زير ساخت هاي ارتباطي بصورت تمام وقت، در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس متقاضيان / دستگاه اجرايي / اشخاص حقيقي و حقوقي گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص فني از طريق منوي زمان هاي خروج از دسترس تارنما به متقاضيان اطلاع رساني خواهد شد.
هزينه ها و پرداخت ها:
ثبت شکایت در تارنمای شورا و مرکز ملی رقابت نیازمند پرداخت هزینه نمی باشد.
دوره عملكرد:
اين توافقنامه سطح خدمت تا تاريخ 1403/12/29 اعتبار دارد.