میز خدمت الکترونیکی وبسایت شورا و مرکز ملی رقابت، سامانهای یکپارچه و تحت وب است که با هدف افزایش شفافیت و دسترسی آسان به خدمات، راهاندازی شده است. این سامانه بهطور ویژه برای آگاهیبخشی به عموم مردم و جلوگیری از سردرگمی در ارتباط با خدمات مختلف این مرکز طراحی شده است.
با استفاده از میز خدمت، کاربران میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از هر نقطه از زمان و مکان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این سامانه در راستای کاهش مراجعات مردمی و سهولت در ارائه خدمات بهگونهای طراحی شده که با بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات، رضایت بیشتری را برای کاربران به ارمغان آورد.
لطفاً پیش از تکمیل فرم شکایات، به منظور تصریح و تسریع در بررسی شکایات ثبت شده، دایره شمول اختیارات و تصمیمات شورای رقابت از منظر قانون را مطالعه فرمایید.
جدول خدمات
ردیف | عنوان خدمت | نحوه ارائه | راهنمای استفاده | سوالات متداول | SLA | تماس با پاسخگویی |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ثبت شکایات در راستای مواد فصل نهم قانون اجرای سیاستهای کلی اصل (۴۴) قانون اساسی | اینترنتی | راهنما | لینک | بیانیه توافق سطح خدمت | ثبت شکایات ۰۲۱-۸۸۰۸۹۵۲۵ |
2 | ثبت شکایات در راستای تأخیر و عدم صدور مجوز کسب و کار | اینترنتی | راهنما | لینک | بیانیه توافق سطح خدمت | ثبت شکایات ۰۲۱-۸۸۰۸۹۵۲۵ |
3 | ثبت شکایات در راستای موضوع ماده (۱۹) قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار | اینترنتی | راهنما | لینک | بیانیه توافق سطح خدمت | ثبت شکایات ۰۲۱-۸۸۰۸۹۵۲۵ |