منو

اخبار

ضمن تهنیت این روز به دست اندرکاران و فعالان حوزه روابط عمومی کشور، پسندیده است به نقش قابل توجه روابط عمومی ها در  تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان توجه داشت.  


اهمیت روابط عمومی در سازمان ها و در عصر ارتباطات که اطلاع رسانی پیشتاز در همه عرصه ها و موضوعات است، دوچندان شده و نقش روابط عمومی ها در موفقیت سازمان ها نقشی سازنده و پویا است.   
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است و می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و محیط خارج از سازمان  اقدام کند.
با تکیه بر روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌توان نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد کرد.
امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید،اشتغال» مزین شده است، روابط عمومی‌ها با هم‌یاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.
با گرامی‌داشت این روز و تقدیر و سپاسگزاری از عموم تلاش‌گران عرصۀ ارتباطات، از خداوند رحمان برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس آگاهی رسانی راستین آرزو می‌کنم.


مدیر اداره روابط عمومی مرکز ملی رقابت