منو

اخبار

رئیس شورا و مرکز ملی رقابت در نشست کمیته هماهنگی سیاست ضد انحصار بریکس که در ژنو سوییس در حال برگزاری است، شرکت کرد. بررسی و شناسایی اولویت‌های همکاری مشترک بین اعضای بریکس از مهم‌ترین دستورکارهای این نشست است.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت؛ در این نشست که شرکت‌کنندگان آن در خصوص موضوعات کلیدیِ همکاری مقامات بریکس به بحث و تبادل نظر می‌پردازند؛ سید‌محمدرضا سید‌نورانی در سخنرانی خود به ارائه پیشنهاداتی در جهت افزایش تعامل و ارتقای همکاری‌های کشورهای عضو بریکس در راستای بهره‌مندی از دانش و تجربیات متقابل و نیز تنظیم مقررات اقتصادی و اهمیت نهادهای تنظیم‌گر در ایران پرداخت.

نشست کمیته هماهنگی سیاست ضد انحصار بریکس در دو بخش و طی روزهای 2 تا 6 ژوئیه 2024 (12 تا 15 تیرماه 1403) در حال برگزاری است. این نشست که هر چهار سال یکبار توسط بریکس و در کشور سوئیس برگزار می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای در راستای تعامل کشور‌های عضو بریکس برخوردار است.

این گزارش می‌افزاید: نورانی، رئیس شورا و مرکز ملی رقابت در ادامه نشست بریکس، در کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (آنکتاد) شرکت و در حوزه رقابت و توسعه اقتصادی با طرفیت عضو به تعامل و انتقال تجربیات خواهد پرداخت.


مورخ 13 تیر 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت