منو

پس از از برگزاری پنج پیش نشست تخصصی در حوزه رقابت‌پذیری و انحصار، ششمین پیش نشست «همایش سالانه بین°المللی تنظیم‌گری و سیاستگذاری رقابت در ایران» با موضوع چالش‌های رقابت و انحصار در عصر اقتصاد پلتفرمی با همکاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت؛ در این نشست صاحب‌نظران و پژوهشگران در خصوص چالش‌های رقابت و انحصار در عصر اقتصاد پلتفرمی به ارائه سخنرانی پرداختند. اقتصاد پلتفرمی به معنای تغییراتی در نحوه عملکرد اقتصاد است که با ظهور پلتفرم های دیجیتالی رخ داده است. در این نوع اقتصاد، پلتفرم‌ها به عنوان واسطه‌ای بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عمل می کنند و تاثیر زیادی بر بخش های مختلف اقتصادی دارند.
گفتنی است: این پیش‌نشست در روز شنبه 22 اردیبهشت ماه در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف برگزار شد و اعضای هیئت علمی و صاحب‌نظرانی نظیر فرشاد فاطمی، عضو هیئت علمی اقتصاد دانشگاه شریف، محمد هادی میرشمسی، عضو هیئت علمی حقوق دانشگاه علامه طباطبایی، امیرعباس علاء الدینی، معاون حقوقی مرکز ملی رقابت، میثم نریمانی، عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات فناوری و رضا قاسمی پور، کارشناس اقتصاد و بنیان‌گذار مرکز مطالعات توسعه رقابت در این نشست به بحث و گفتگو پرداختند.



مورخ 23 اردیبهشت 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت

تیزر

خلاصه فیلم