منو

پیش‌نشست سوم از سلسله پیش‌نشست های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران با میزبانی و طراحی مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه جهاد دانشگاهی و با محوریت موضوع "تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت؛ در این نشست که با سخنرانی و ارائه محتوای احمد میدری، باقر انصاری، مصطفی رنجبر و زینب مرتضوی همراه بود، اساتید، صاحب‌نظران و کارشناسان اقتصادی و حقوقی، به بحث و بررسی در خصوص زوایای گسترده تأثیر تعارض منافع در توسعه رقابت پرداخته و راهکارهایی در خصوص کم اثر کردن ابعاد چالشی تعارض منافع در رشد اقتصادی و و بهره گیری مناسب از آن در جهت توسعه رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست، مقررات‌زدایی و ایجاد فرصت‌های برابر به عنوان یکی از راهکارهای حقوقی در جهت رفع تعارض منافع و افزایش رقابت برشمرده و توجه به آن ضروری دانسته شد.

گفتنی است: پیش‌نشست "تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت" سومین پیش‌نشست از سری پیش‌نشست‌های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران می‌باشد که قرار است در 23 خرداد ماه سال جاری توسط مرکز ملی رقابت برگزار شود.


مورخ 17 اردیبهشت 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت

تیزر

خلاصه فیلم