منو

دومین پیش‌نشست از سری پیش‌نشست های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران با موضوع «رقابت و انحصار در بازار خودرو» با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی رقابت، در این پیش‌نشست صاحب‌نظران و پژوهشگران صنعت خودرو، مهدی صادقانی شاهدانی، امیر‌احمد ذوالفقاری، میلاد بیگی، عبدالله توکلی لاریجانی و برزین جعفر‌تاش به ارائه سخنرانی و بحث و تبادل نظر در خصوص ابعاد مختلف انحصار و اشکال ایجاد رقابت در بازار خودروی ایران پرداختند.
این گزارش می افزاید؛ در این نشست تخصصی که با اقبال دانشجویان و علاقمندان حوزه رقابت همراه بود، راهکارهای متنوع و چالش های گوناگونی در صنعت خودرو مطرح شد که حاضران در این پیش نشست به بحث و بررسی در خصوص آن پرداختند که این مباحث و استنتاج ها می تواند چراغ راهی در مسیر تسهیل رقابت و رفع انحصار در بازار خودرو تلقی گردد.


گفتنی است: پیش‌نشست «مسأله رقابت و انحصار در بازار خودرو» دومین پیش‌نشست از سری پیش‌نشست‌های همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران است که در 23 خرداد ماه سال جاری به همت مرکز ملی رقابت برگزار خواهد شد.


مورخ 10 اردیبهشت 1403
روابط عمومی مرکز ملی رقابت

تیزر

خلاصه فیلم